بسمه تعالی
———————————————————————————————————
قابل توجه دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی:
بدینوسیله به اطلاع می رساند کلیه فعالیت های موسسه آموزش عالی بعثت کرمان از روز سه شنبه 1403/05/02 لغایت 1403/06/02 تعطیل می باشد. جهت انجام اموری که ضرورت داشته باشد دانشجویان می توانند در تاریخ های ذیل مراجعه نمایند:
چهارشنبه 1403/05/24
چهارشنبه 1403/05/31
1403/04/16 مدیریت موسسه
———————————————————————————————————
قابل توجه دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی:
بدینوسیله به اطلاع میرساند کارت ورود به جلسه امتحان آماده دریافت از طریق سایت موسسه به آدرس www.besat.ac.ir
به منظور جلوگیری از بروز هر گونه اشکال در برگزاری امتحانات ، تقاضامی شود تا تاریخ 1403/03/30نسبت به پرداخت باقیمانده شهریه و دریافت کارت ورود به جلسه امتحان خود اقدام نمایید.
مدیریت موسسه
———————————————————————————————————
دانشجویانی که با نرم افزارهای اتوکد ، سالید ورک و یا اینورتر آشنا بوده و تمایل به کار در سرچشمه دارند به آموزش مراجعه فرمایند.
———————————————————————————————————
———————————————————————————————————
![](https://besat.ac.ir/wp-content/uploads/2021/09/ساعت-حرکت-اتوبوس-300x291.jpg)
——————————————————————————————————
قابل توجه دانشجویان مقاطع تحصیلی کاردانی،کارشناسی ناپیوسته،کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد
بدینوسیله به استحضارمی رساند کلیه مراحل مربوط به انجام امورآموزشی نظیر بررسی پرونده،تسویه حساب ، دریافت کدصحت،تاییدیه تحصیلی،صدور گواهینامه موقت و دانشنامه و … از تاریخ 1400/02/04فقط روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در ساعات اداری انجام می پذیرد.
لطفا از پیگیری امور فوق الذکر غیر از روزهای یادشده خودداری فرمایید.تلفن هماهنگی روزهای دوشنبه و چهارشنبه:03433243534
———————————————————————————————————
قابل توجه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته کلیه رشته ها
بدینوسیله به اطلاع می رساند به منظور تسریع در امر فارغ التحصیلی، لازم است نسبت به دریافت کد صحت مقاطع قبل از محل تحصیل خود اقدام لازم به عمل آید.
———————————————————————————————————
———————————————————————————————————
هیأت نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت استان کرمان
رایانامه:nezaratuk@uk.ac.ir
———————————————————————————————————
سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت عتف
https://erp.msrt.ir/hermes.html?param=complain
قابل توجه دانشجویان در کلیه مقاطع تحصیلی:
بدینوسیله به اطلاع میرساند کارت ورود به جلسه امتحان آماده دریافت از طریق سایت موسسه به آدرس www.besat.ac.ir
به منظور جلوگیری از بروز هر گونه اشکال در برگزاری امتحانات ، تقاضامی شود تا تاریخ 1403/03/30نسبت به پرداخت باقیمانده شهریه و دریافت کارت ورود به جلسه امتحان خود اقدام نمایید.
مدیریت موسسه
———————————————————————————————————
دانشجویانی که با نرم افزارهای اتوکد ، سالید ورک و یا اینورتر آشنا بوده و تمایل به کار در سرچشمه دارند به آموزش مراجعه فرمایند.
———————————————————————————————————
———————————————————————————————————
![](https://besat.ac.ir/wp-content/uploads/2021/09/ساعت-حرکت-اتوبوس-300x291.jpg)
——————————————————————————————————
قابل توجه دانشجویان مقاطع تحصیلی کاردانی،کارشناسی ناپیوسته،کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد
بدینوسیله به استحضارمی رساند کلیه مراحل مربوط به انجام امورآموزشی نظیر بررسی پرونده،تسویه حساب ، دریافت کدصحت،تاییدیه تحصیلی،صدور گواهینامه موقت و دانشنامه و … از تاریخ 1400/02/04فقط روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در ساعات اداری انجام می پذیرد.
لطفا از پیگیری امور فوق الذکر غیر از روزهای یادشده خودداری فرمایید.تلفن هماهنگی روزهای دوشنبه و چهارشنبه:03433243534
———————————————————————————————————
قابل توجه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته کلیه رشته ها
بدینوسیله به اطلاع می رساند به منظور تسریع در امر فارغ التحصیلی، لازم است نسبت به دریافت کد صحت مقاطع قبل از محل تحصیل خود اقدام لازم به عمل آید.
———————————————————————————————————
———————————————————————————————————
هیأت نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت استان کرمان
رایانامه:nezaratuk@uk.ac.ir
———————————————————————————————————
سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت عتف
https://erp.msrt.ir/hermes.html?param=complain