بسمه تعالی
قابل توجه دانشجویان متقاضی وام شهریه تحصیلی
به اطلاع دانشجویان متقاضی وام شهریه در نیمسال اول تحصیلی سال 1403 می رساند، ثبت درخواست وام شهریه از تاریخ 1403/09/01 لغایت 1403/09/14 از طریق سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir امکان پذیر خواهد بود.
———————————————————————————————————
———————————————————————————————————
———————————————————————————————————
دانشجویانی که با نرم افزارهای اتوکد ، سالید ورک و یا اینورتر آشنا بوده و تمایل به کار در سرچشمه دارند به آموزش مراجعه فرمایند.
———————————————————————————————————
——————————————————————————————————
قابل توجه دانشجویان مقاطع تحصیلی کاردانی،کارشناسی ناپیوسته،کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد
بدینوسیله به استحضارمی رساند کلیه مراحل مربوط به انجام امورآموزشی نظیر بررسی پرونده،تسویه حساب ، دریافت کدصحت،تاییدیه تحصیلی،صدور گواهینامه موقت و دانشنامه و … از تاریخ 1400/02/04فقط روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در ساعات اداری انجام می پذیرد.
لطفا از پیگیری امور فوق الذکر غیر از روزهای یادشده خودداری فرمایید.تلفن هماهنگی روزهای دوشنبه و چهارشنبه:03433243534
———————————————————————————————————
قابل توجه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته کلیه رشته ها
بدینوسیله به اطلاع می رساند به منظور تسریع در امر فارغ التحصیلی، لازم است نسبت به دریافت کد صحت مقاطع قبل از محل تحصیل خود اقدام لازم به عمل آید.
———————————————————————————————————
هیأت نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت استان کرمان
رایانامه:nezaratuk@uk.ac.ir
———————————————————————————————————
سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت عتف
https://erp.msrt.ir/hermes.html?param=complain